Uw klant als begin en eindpunt van uw organisatie - De BV meerdanCOMMUNICATIE
15551
post-template-default,single,single-post,postid-15551,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_popup_menu_text_scaledown,qode-theme-ver-9.5,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive

Uw klant als begin en eindpunt van uw organisatie

Het werken aan klantgerichtheid is geen project met een eindbestemming, maar een reis van de organisatie zonder einde. Het gaat er om dat alles intern zo geregeld en georganiseerd is, dat uw organisatie en medewerkers structureel een uitzonderlijke klantbeleving bieden. Om te begrijpen hoe beleving en ervaringen leiden tot tevredenheid of enthousiasme van klanten, is het belangrijk om behoeften, wensen en verwachtingen van klanten te begrijpen. Samen met ICSB Marketing hebben wij een model ontwikkelt dat inzicht biedt in welke fase uw organisatie. Samen met u bekijken we wat nodig is om een volgende stap te zetten in uw klantgerichtheid.